Nu we ons volledig bewust zijn van de trends in mode en beauty die dit seizoen zullen zegevieren en met meer kracht dan ooit van de zomer willen genieten, is het een goed moment om de meest prominente krantenkoppen van de afgelopen dagen aandachtig door te nemen. En het is net zo belangrijk om te weten dat cowboylaarzen een perfecte bondgenoot zijn van zomerjurken, dat limoengroen de meest flatterende kleur is of de lichaamsoliën die je moet gebruiken als je een expressieve kleur wilt krijgen zonder dat je naar het strand gaan, is het ook essentieel om het laatste uur te kennen. Om deze reden en om je baan aan te nemen, brengen we je de 8 krantenkoppen die je niet mag missen.
De meerdere facetten van Aitana
Drie jaar geleden had niemand gedacht dat de jonge vrouw die onlangs was vrijgelaten uit de Operación Triunfo-academie een wereldwijd fenomeen zou worden, maar ja, Aitana Ocaña kan bogen op een nominatie voor de Latin Grammy Awards in 2019 en een groot aantal muzikale hits met slechts 20 jaar oud. Maar muziek is niet het enige terrein waarop de Catalaan zegeviert, maar ook de modewereld claimt het. Het bewijs? Wie is de nieuwe ambassadeur voor de mó SS20 collectie van Multiópticas. Een zeer zintuiglijke campagne waarin we de verschillende facetten van haar persoonlijkheid hebben gezien, van de wildste en grappigste Aitana tot de meest mysterieuze en creatieve. Elk van deze facetten wordt geassocieerd met een stijl en een bril: oversized, cat eye en geometrische modellen, met welke identificeer je je?